Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Избор на акумулатор

    Здравейте колеги!

    Сега някой може би ще каже "Егати този и един акумулатор, ако не може да избере!" ок, обаче искам мнение защото съм чувал, че дизелите им трябва определени амперчасове да е самият акумулатор. Затова дайте мнение какъв използвате за вашата 156-ца и по-точно 1.9 JTD 105 к.с.

    Благодаря предварително!

  • #2
    Хващаш за ушите един около 70Ah-сов,който ти допада по цена и си свиркаш.Хубави и скъпи EXIDE,BOSCH,VARTA,BANNER.....евтин и що-годе сносен,при положение,че държат до гаранцията,че даже и повече са FIAMM.Поне аз от тия имам преки впечатления.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

    Comment


    • #3
      74 Ah BOSCH,VARTA, ACDelco.
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от just_marto Покажи съобщение
        Здравейте колеги!

        Сега някой може би ще каже "Егати този и един акумулатор, ако не може да избере!" ок, обаче искам мнение защото съм чувал, че дизелите им трябва определени амперчасове да е самият акумулатор. Затова дайте мнение какъв използвате за вашата 156-ца и по-точно 1.9 JTD 105 к.с.

        Благодаря предварително!
        EXIDE 77Ah Premium / EA770
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
        Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
        sigpic

        Comment


        • #5
          Аз от този Tab Magic 57510 SMF 75Ah съм много доволен! Около 150 лв. е и е с 3 години гаранция 750А пусков ток. Успех!
          sigpic Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115h.p.

          Comment


          • #6
            Моята дойде с 72ah в книжката на колата пише,че 60Ah са достатъчни,аз си взех пак 72Ah на гигават.

            Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
            Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

            Comment


            • #7
              Exide Premium си взимaш и нямa дa сбъркaш, номер 1!


              Comment


              • #8
                Акумулатор се избира по необходимите ампера часа и цената.В слечея най-ефтиния 74аh.Наскро гледах един Dynac 74ah за 77,50 евро всички са доволни от него.
                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                Comment


                • #9
                  Аз като си бях в България преди един месец и половина си взех ето този от тук
                  http://akumulatori.bg/190/Product/12...20Premium#info
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                  Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Какво означава "доволен съм от тази и тази марка акумулатор"? Това не е шоколад, който да го изядеш и да кажеш "доволен съм от марката, харесва ми на вкус". При акумулаторите има само две положения - зарежда се нормално и дава ток - "доволен съм" и не се зарежда и не дава ток - "не съм доволен". Всичко останало е суета.
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      Какво означава "доволен съм от тази и тази марка акумулатор"? Това не е шоколад, който да го изядеш и да кажеш "доволен съм от марката, харесва ми на вкус". При акумулаторите има само две положения - зарежда се нормално и дава ток - "доволен съм" и не се зарежда и не дава ток - "не съм доволен". Всичко останало е суета.



                      Фикрете това което каза важи при положение че собственика на акумулатора е наясно с неговата правилна експлоатация и след това да дава оценки защото ако не е наясно при всички положения няма да е доволен.
                      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                      Comment


                      • #12
                        http://акумулаторите.com/%D0%BF%D1%8...eber-77ah.html
                        Това е най-евтиното предложение, защо ти предлагам най-евтиното, защото по мое дългогодишно наблюдение, и скъпите и евтините акумулатори карат 4-5 години......Има само едно изключение Искра, може и 6 месеца да не изкара, щото дефектните ги оставят в BG.
                        Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщение
                          http://акумулаторите.com/%D0%BF%D1%8...eber-77ah.html
                          Това е най-евтиното предложение, защо ти предлагам най-евтиното, защото по мое дългогодишно наблюдение, и скъпите и евтините акумулатори карат 4-5 години......Има само едно изключение Искра, може и 6 месеца да не изкара, щото дефектните ги оставят в BG.
                          Като си купиш нещо евтино после задължително ти излиза солено ! Гледайте марка и качество
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Темата е приключена за мен. Отидох в магазина (няма да казвам кой да не го сметнат за реклама) и хората там ми обясниха, тъй като старият ми беше Bosch, че Gigavatt са дъщерна фирма на Bosch. С оглед на това, че другите от същата категория бяха с по 40-70 лв по-скъпи и само EXIDE се различаваха с това, че даваха 3 години, вместо 2 както са повечето, реших и си взех 74ah 680 пусков ток на Gigavatt. Толкова е бил зле старият вече, че още с първото палене направих разликата.

                            П.С.: Благодаря на всички за изчерпателната информация!

                            Comment


                            • #15
                              Дойде зимата и пак задъвкахме лайната! Кой разбира и кой не всеки се изказва и дава акъл, защото нищо не му струва.
                              Правилният въпрос не е коя марка са най-добри,а коя марка продава от най-добрите си продукти.
                              Ще се поясня!
                              Всяко производство има добра и лоша продукция. Добрата отива при добрите: Англия, Германия, Швеция, Норвегия...
                              Средната по качество заминават за Португалия, Гърция, Турция, Русия, Латвия....
                              Останалото идва у нас, Македония, Албания.....
                              Да не се забравя и, че технологията за Германия малко прилича на тая, която се използува за страните от задния двор.
                              Така един Бош, който е за Франция, ако изкарва 5-6 години, то същият за Бг е пълен боклук.
                              Така е и при останалите топ марки.
                              Та кой са отличниците, на който можем да се доверим на сляпо.
                              На първо място е Оптимаhttp://akumulatori.bg/319/Product/BlueTop#prodAnshor
                              Имам наблюдение върху червената серия. Акумулатори купени през 2003-та още са в действие. Интересно е използуването им!!!
                              Става въпрос за 55 А/ч. Те заместват 180 - 200 А/ч акумулатори и са на камиони с десет цилиндрови мерцедесови мотори от серията ОМ.
                              Разбира се, тия акумулатори са скъпи и не са за всеки джоб.
                              Слизайки в нормалния клас, безспорният ми фаворит са словенските акумулатори. Още по времето на соца, тези акумулатори изкарваха по 8-9 години и то на варварската инсталация на Жигулите.
                              Ето ги:http://akumulatori.bg/120/Category/Topla#brandAnshor
                              От червената серия съм продал сигурно два тира, преди петнадесет години и не е имало никаква рекламация.
                              Сега съм с ТОП серията и скапвам трета кола с него. Това му е осмата зима и не дава никакви признаци за умора.
                              Особеностите на тая марка са няколко:
                              Първо, изработват се от свръх чисти материали и от там е дългият им живот.
                              Второ, имат високо качество на джоб-сепараторите, а от това и не окъсяват никога.
                              Трето, издържат на напрежение над 14.5 волта, каквото е на повечето японски автомобили.
                              И не на последно място, въпреки Са-Са технологията, лесно се ревизират и може да им се долива вода.
                              И последно, за да не стане като в евтина реклама, червената серия, въпреки по-слабите си, но не слаби показатели има период на полу-изтощаване от година и половина. Тоест дори и година и половина да не използуваш колата, пак няма да имаш проблеми.
                              Всеки сам си решава, според вкуса си.
                              Мнението ми е лично мое и с него не задължавам никого.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X